Strony

Facebook

Reklama

Ćwiczenia mięśni Kegla

czwartek, Maj 23, 2013

Z pewnością nie każdy wie, gdzie są mięśnie Kegla i nie może nas to w żadnym wypadku dziwić. Należy jednak zauważyć, że zwłaszcza u kobiet jest to ważna partia mięśniowa w przypadku choroby jaką jest nietrzymanie moczu. Ćwicząc mięśnie Kegla możemy w znacznym stopniu wpłynąć na te schorzenie i w całości je wyeliminować. Warte zauważenia jest także i to, że ćwiczenia mięśni kegla nie są zbyt ciężkie i każda z kobiet może je wykonywać także i we własnym domu. Polegają one na ich napinaniu i rozluźnianiu.

Profilaktyka najważniejsza

Jeżeli jakaś kobieta nie wie jak rozpoznać we własnym organizmie tę partię mięśniową to trzeba tutaj wspomnieć, że są to te mięśnie, które umożliwiają nam przerwanie oddawania moczu. Samo ćwiczenie powinno być wykonywane co najmniej trzy razy dziennie, ale najlepiej jeżeli serie ćwiczeń powtórzymy tutaj około pięciu razy. Muszą być one wykonywane przez okres trzech miesięcy. Jest to najkrótszy czas ćwiczeń jeżeli chcemy oczekiwać poprawy. Ważne jest to, zenie muszą nam one zajmować wiele czasu, ponieważ wykonywać je możemy w trakcie innych zajęć.

Comments are closed.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Badania okresowe w pracy

Jeżeli pracujemy na umowę o pracę oczywiste jest to, że musimy przeprowadzać badania okresowe co jest w tym wypadku koniecznością....

Zamknij